به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد، عزیزالله سیفی فرماندار در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی تأکید کرد باید تمام بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رأی فراهم شود.

عزیزالله سیفی در این جلسه با بیان اینکه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است گفت: این اولین انتخابات بعد از فتنه 88 است که بازهم دشمنان از ماهها قبل با صرف هزینه های گزاف و تبلیغات وسیع بر ضد نظام خواهان بهره برداری از اهداف شوم خود که همان کمرنگ نشان دادن حضور مردم همیشه در صحنه ی ایران اسلامی در پای صندوقهای رأی است می باشند.
 
فرماندار و رئیس هیأت اجرایی حوزه انتخابیه یزد و صدوق با اشاره به این نکته که حضور حداکثری مردم نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان است افزوده است مهمترین وظیفه كميته تبليغات و اطلاع رساني بستر سازی لازم برای حضور حداکثری مردم است که می وان با استفاده مناسب از تمام ظرفیتهای نظیر فضای مجازی ، مطبوعات و ... به این هدف دست پیدا کرد.

در ادامه سعید امامیان مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی خاطر نشان کرد: انتخابات یکی از برکات انقلاب اسلامی است که باید با برگزاری باشکوه و حضور فعال تمامی آحاد مردم این آرمان امام راحل عظیم الشأن را بیش از پیش حفظ نماییم و باز الگویی کامل از مردم سالاری دینی برای دیگر کشورها ارائه نماییم.
 
امامیان اظهار کرد: بحمدالله با فراهم شدن تمامی امکانات و انتخاب اعضای کمیته که تلفیقی از خصوصیت جوانی و تجربه مدنظر بوده بتوانیم با تبلیغات و اطلاع رسانی به موقع زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه را فراهم آوریم.

لازم بذکر است حسین دشتی، حسین ساجدی فر، محمد ابویی، سعید زینلی ، عباس غلامی ، محمد سجاد کلمبو اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد را تشکیل می دهند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا